Robert McConnell – Red Virginia

Nu pot sa ma abtin sa nu postez recenzia lui Cinabru pentru Red Virginia...Articol integral via Cinabru

Robert McConnell – Red Virginia
Marca : Red Virginia
Producator : Robert McConnell
Tutun : Virginia, Perique
Aspect tutun : ribon
Aroma : virginia,
Tarie : medie
WAF : mediu
Prezentare : cutie 100 grame


Mostra primita la Pipa Club Bucuresti
Un tutun exceptional (dupa parerea mea) pe care l-am descoperit la prima intalnire la care am participat, si de care nu reusesc sa ma plictisesc. L-am fumat prima oara, dupa ce il adulmecasem la Molia (daca retin corect). Si mi-am luat pentru acasa o mostra consistenta, pentru care le multumesc piparilor generosi. Aproape sigur la urmatoarea comanda voi lua o cutie intreaga.

Am inceput ca mai toata lumea cu aromaticele, dar de ceva timp m-am dedulcit la virginii si mai apoi am descoperit latakia. Red Virginia este – pana acum - pe locul intai in prima categorie. Taietura short ribbon, amestec de tonuri aurii marunte, moale, putin afanat, potrivit de uscat. Mirosul e ciudat de placut, desi are si ceva artificial : dulceag, parfumat (in cel mai bun sens), insinuant, intre prajitura cu ceva vanilie si mult zahar si ceva ce aminteste de miezul de nuca inca putin umed.

Pus in pipa se umfla usor la aprindere, arde relativ bine si la final ramane o cenusa fina, cenusie batand spre alb. Dar gustul... Gustul, aroma, dulceata. La inceput se insinueaza dulceata putin zaharata a virginiilor, perique-ul se simte abia mai tarziu, usor picant, discret, cat sa potenteze fara a deranja. Nu inteapa limba si nu infierbanta pipa, se fumeaza usor si bine. Gustul dulce se pastreaza, fumul e matasos si usor, desi cu destula nicotina, iar in a doua jumatate a bolului nuantele dulcege se estompeaza, se simte parca mai bine gustul de perique, iar fumul e mai greu. Mirosul in camera este placut, usor, parca de chec, de prajitura de casa. Galbena, pufoasa, cu stafide si coaja de portocala.

Concluzie :
-un tutun excelent, cea mai buna virginie fumata pana acum si o mixtura pe care o recomand.

Aici veti gasi alte doua recenzii, marca Humidor si Augustinus. Recomand site-ul pentru cei pasionati de pipe si de trabucuri.

1 comentarii:

Cinabru spunea...

Multumesc mult pentru preluare si chiar ma bucur daca ti-a placut. Macar sa fie pe masura tutunului.

Pana la urma am luat altceva la comanda asta, sa am din ce sa mai pun review-uri. Ceva incercat de la Mrg si care m-a lasat placut impresionat, dar nedeplin lamurit. E nevoie de mai multa munca de cercetare.