Review Mrg 18 Iulie

"Asa cum prevesteam pesimist vineri dupa-amiaza, am fost doar 6 la ultima reuniune. Lucru care nu mi-a rapit placerea reintalnirii cu "membrii de rezistenta", Molia si Bogdan Dr., cu Cezar, care a recidivat, si mai noile cunostinte (pt. mine cel putin): Marian si Pioneru (new entry in tagma piparilor). Si cum o intalnire cu confratii pipari nu se poate lasa fara pufait, m-am regalat vineri prin amabilitatea "colegilor Latakisti". (De la care am gustat Ilsted - no 88, Stanislaw - Balkan Latakia, Peterson & Sorensen - Banker's si 34th Mixture) ...si am admirat o superba pipa Bari din colectia lui Cezar (in pofida numelui cu sonoritati italiene, e vorba de o productie daneza, asupra caruia m-a lamurit Cezar post-eveniment, vezi aici).
Discutii pe marginea "ordinii de zi" amintite in postul anterior nu prea au fost, dar s-au iscat ceva idei de lucru care ar putea fi dezvoltate din toamna incolo, cand poate ne edificam si asupra a ceea ce se va intampla cu clubul.
Pana atunci insa mai e ceva timp. Si mai este cel putin o intalnire, cea de vinerea aceasta, de la atelierul lui Vlad, unde din pacate voi absenta. E adevarat, motivat, dar prilej de regrete tot este, caci se anunta a fi un adevarat workshop, presarat cu libatiuni (fara varsarea paharului, sper!) si tamaiat cu fum de gratar si pipa. Dar cum vineri noapte parasesc Bucurestiul pe motiv de concediu... promit ca la ora intalnirii voi pipa o pipa, asortata cu un adjuvant corespunzator, ca sa-mi manifest solidaritatea de "breasla"!"

Review by Mrg preluat de pe Tutun si Pipe

2 comentarii:

Baaron spunea...

Clubul e la inceput...daca atunci cand ai participat pentru prima oara ti s-a parut mai fain asta se datoreaza in mare masura faptului ca multi au venit atunci pentru impartirea stocurilor de tabac comandate, din curiozitatea declansata de crearea emblemelor si siglelor clubului si poate cine stie ce alt motiv...
Nu trebuie sa uitam ca suntem in plina vara iar marea majoritate vor fi plecati sau poate chiar sunt deja, in concediu...prin urmare la intalniri vor apare putini pipari...Stiu exact ce-i trebuie clubului bucurestean pentru a deveni un club in adevaratul sens al cuvantului, insa deocamdata sunt foarte putini cei care sunt dispusi sa isi sacrifice din timpul lor liber pentru a contribui la consolidarea lui...Probabil pe viitor lucrurile se vor schimba...

mrg spunea...

Subsonique, ma bucur sa vad ca ai revenit - macar on-line.
Dupa ce am citit comentariile tale nu-mi ramane decat sa-mi fac mea culpa pt faptul ca voi absenta ;-))
Cat despre prezenta&implicare, hmmm, ce sa zic, poate ca judecatile sunt cam aspre... Dar poate ca tu stii mai bine - eu sunt prea nou pt. a putea emite un pct. de vedere obiectiv, nu am participat decat la trei reuniuni ale piparilor bucuresteni.
Oricum, ma raliez punctului de vedere exprimat de Cezar referitor la faptul ca, asa cum am scris si pe blog, ti-am resimtit lipsa la intalnire, si ca, intr-adevar, esti pro-motorul ideii de club de pipa. Poate, cine stie, dupa cum zici, in viitor, iti revizuiesti pct. de vedere referitor la implicare, club etc.